Hjälp och FAQ

Hitta svar på dina frågor

FAQs

Beställa

Kan jag avboka min beställning?

Vi förstår helt, vi ändrar oss också! Även om vi önskar kunde, när en beställning väl är gjord, kan vi inte ändra eller avbryta den för närvarande. Vi hoppas att ha en avbokningsperiod en dag i framtiden. Skulle varan/varorna inte fungera, se till att byta mot en föredragen stil eller returnera för återbetalning. Som en påminnelse är inrikes returfrakt gratis.

Tänk om jag vill prata med någon?

Vi vill prata med dig också! Kontakta oss om du har frågor, funderingar eller feedback. Vi kommer säkert att återkomma till dig inom 48 timmar. Observera dock att förfrågningar som skickas på fredagar kommer att få svar följande måndag, men eventuellt tidigare.

Hur kan jag betala?

Säker onlinebetalning (3D secure)

I vår webbshop SoundStoreXL.se använder vi säkerhetsåtgärd 3D Secure för kreditkortsbetalningar online. Genom det här betalsystemet lägger vi till ytterligare ett auktoriseringssteg för betalningar och därför höjer vi säkerheten på transaktionerna. Systemet använder ett lösenord som kortutgivaren validerar och som alla involverade parter i onlinetransaktionen kontrollerar.

Därför är kortinnehavaren skyddad mot obehörig användning av kreditkortet.

 

Betalsätt:

I vår webbshop kan du använda följande betalningsmedel:

Kortbetalning

Du kan betala med följande kort: 


Visa Card / Visa Electron / MasterCard / MasterCard Debit
Kreditkort avgift 0,00 % 

Swish

 

Faktura: Få först. Betala sen. 

Direktbetalning: Betala direkt via bankkonto eller kort. 

Delbetalning: Dela upp. Beräkning: Total summa av betalningar är 326,41 kr och den effektiva räntan är 28,71%.
Årsränta 18,90%, uppläggningsavgift 0 kr och administrativ avgift 0 kr/mån.

 

Banköverföring

Överför beställningens totalbelopp (inklusive fraktavgift) till vår bank Swedbank AB:

Bankgiro konto: 5693-9291

Vi debiterar inga avgifter.

När vi mottagit betalningen, så skickar vi din beställning direkt. 
 

Betalning med PEPPOL-faktura 
Fakturering till den offentliga sektorn som skolor, kommuner osv. har möjlighet att betala mot faktura som ställs direkt av SoundstoreXL. Betalningsvillkor för faktura är 30 dagar från fakturadatum. Om kunden väljer faktura som betalningsmetod gör vi alltid en anmärkningskontroll. Vi förbehåller oss rätten att neka kunden att köpa via faktura. Kunden kommer då att få ett meddelande från oss angående detta. Kund som har betalningsanmärkningar rekommenderas att betala på annat sätt.

Frakt & leverans

Hur lång tid tar det att få min beställning?

Standardfrakt tar normalt 2-3 arbetsdagar på lagervaror

Har min beställning skickats?

När vi skickar din beställning får du ett e-postmeddelande med en spårningskod (kontrollera ditt skräppostfilter vid behov).
Om beställningen ännu inte har skickats beror det troligen på att det finns en eller flera restbeställda varor på din beställning. Se leveranstider på din orderbekräftelse.

Returer & Återbetalningar

Hur returnerar jag en produkt?

Retur

Om du köpt en vara som du önskar returnera, gör då följande (gäller endast privatkunder):

1)Ladda ner och skriv utvårtreturformulär.
2)Fyll i det.
3)Paketera godset ochbifoga returformuläret.
4)Skicka paketet till oss.

Viktig - Innan du skickar retur:

- Skriv inte på förpackningen.
- Använd endast genomskinlig tejp på förpackningen.
- Se till att artikeln är ordentligt förpackad.
- Det är viktigt att originalförpackningen är 100% intakt.
- Bifoga en kopia av orderbekräftelsen

 

I samband med garantireparationer, returer etc. är du som kund skyldig att betala för returfrakten. För att göra detta så billigt som möjligt erbjuder vi dig att beställa den direkt hos oss. Du kan beställa den här: Returetikett SCHENKER

Observera att du själv är ansvarig för fraktkostnad, när du returnerar en produkt till oss och att det inte går att skicka ditt paket med postförskott/utlämningsställe. 
 

 

Returadress:

 

Music Group Denmark A/S
Norddigesvej 4, port 6
DK-8240 Risskov
DENMARK

 


Då du ansvarar för godset fram till att vi tagit emot det, uppmanar vi dig att spara spårnumret från budfirman.

 

Regler och villkor för retur

Vi accepterar enbart produkter returnerade i originalförpackning, endast inom 30 dagar från inköpsdatum och bara om den inkluderade mjukvaran ej aktiverats/tas i bruk.

När vi fått de returnerade produkterna måste de alltid vara i samma kondition som när vi skickade dem så att vi kan sälja dem. Därför ber vi dig att se till att varan är ordentligt förpackad.

 

Bifoga returformuläret och en kopia på orderbekräftelsen när du returnerar produkten till oss. 

Upp till 100 dagars returrätt

När du köper varor i vår webshop gäller vår normala returrätt på 30 dagar, men om nedanstående villkor är uppfyllda kan du ångra köpet upp till 100 dagar efter köpet. 

 

Det finns bara några villkor:

 

För att ha 100 dagars returrätt på din vara måste du vara medveten om att varan ska returneras och tas emot av oss i oskadat skick samt att vi tar emot varan i obruten originalförpackning. Det ska stå utom allt tvivel att varan inte har packats upp. 

 

Om varan har öppnats/packats upp/testats/använts eller förpackningen är skadad, upphör den utökade 100-dagars returrätten och vi behandlar returen enligt handelsvillkoren.

Återbetalning

Vi gör återbetalningen med samma betalsätt du använde för den ursprungliga transaktionen, om inget annat överenskommits. Om du betalade med kreditkort för vi pengarna tillbaka till samma kort.

 

Vi kan hålla inne med betalningen tills vi fått den returnerade varan från dig (om du inte lämnat dokumentation för retur). Vi betalar tillbaka beloppet du betalat för varan så snart som möjligt.

 

Observera att vi alltid kontrollerar returnerade varor, och du kan förlora din betalning helt eller delvis. Detta inträffar om en produkt har skadats, eller om dess värde reducerats. Detta kan bland annat bero på något av följande:

 

  • du har använt produkten.
  • den har skadats under tiden du haft den i din ägo.
  • du har hanterat produkten på annat sätt än den var avsedd för.
  • du har inte följt restriktionerna gällande avbeställningsrätten på grund av produktförsegling.
  • du har aktiverat mjukvaran, licenser etc.
  • förpackningen, som även betraktas som en del av produkten, är skadad eller att man kan se att den öppnats eller manipulerats.
  • du har redan uttryckligen begärt och godkänt en specifik nödreparation eller underhållsåtgärd.
  • du har mottagit en produkt som kan anses sjunka i värde eller bli omodern på kort tid.

 

Hur lång tid tar det att få min återbetalning?

Återbetalningar behandlas inom 7 dagar från det att vi mottagit varan/varorna.

Hur skickar jag en produkt för reparation?

Reparation

Om ett fel uppstår på en produkt inom garantitiden (12 månaders garanti från inköpsdatum + 12 månaders reklamationsrätt), gör du följande:

 

  1. Fyll i vårt RMA-formulär online (reparationsformulär)
  2. Skicka det till oss
  3. Vänta på vårt svar gällande reparation
  4. Skicka produkten enligt våra instruktioner. (Vi kan be dig om att skicka produkten direkt till tillverkaren för att förkorta hanteringstiden.)
  5. ​ När du skickar paketet MÅSTE du bifoga:
  • Ett utskrivet reparationsformulär (när du fyllt i formuläret får du automatiskt en kopia till din mejladress).
  • En adress dit vi skickar tillbaka produkten efter reparation
  • En lista på utrustning som medföljer i paketet, t.ex. elkablage
  • En kopia på den ursprungliga fakturan (den hittar du på ditt kundkonto)


Vi återkommer sedan till dig så snart som möjligt

 

Reparationsvillkor

  1. Produkten måste vara ordentligt förpackad när den skickas, helst i originalförpackningen.
  2. Om något fel inte kan konstateras, eller om felet orsakats av en annan produkt, kommer en felsökningsavgift på €55 inklusive moms faktureras. Beloppet måste betalas innan produkten kan skickas tillbaka till dig. 
  3. Observera att du ansvarar för fraktkostnaden när du skickar produkten till reparation. Vi betalar tillbaka kostnaden till dig efter reparation (endast för privatkunder och enbart om reparationen täcks av garantin eller reklamationsrätten), om du väljer att köpa din returetikett via oss. 
    här kan köpa en returetikett för SCHENKER

 

Reparation av Pioneer DJ-utrustning (controllers, headset, högtalare etc.)

Följ länken här: http://repair.pioneerdj.com/customer/claim/

OBS:

1. Under "Country of Purchase" ska du välja "Denmark"

2. Under "Dealer Where Purchased" ska du välja "Music Group Denmark A/S"

Allmänna frågor

Vilka är dina öppettider?

Webbutiken:
Öppen dygnet runt

Online nuChatt

 

Har du behov för hjälp innan du lägger en beställning? Ring eller skriv in till oss.

Email besvaras så snabbt som möjligt: info@SoundStoreXL.se

Telefonerna är öppna på vardagar mellan kl. 10:00 och 16:30 på +45 70273041, förutom fredagar (10:00 till 16:00).

 

 

 

Helgdagar / Stängt 2024:

28-3-2024

29-3-2024

01-4-2024

09-5-2024

20-5-2024

05-6-2024

24-12-2024

25-12-2024

26-12-2024

01-1-2025

Vilka är dina handelsvillkor?

Köpvillkor

Regler och villkor för privatkunder

Klicka här för regler och villkor för affärskunder

 

Music Group Denmark A/S och denna webbshop www.SoundStoreXL.se benämns "säljare, oss, vi, vår, webbshopen", medan kunden som köper en produkt från Music Group Denmark A/S benämns "köpare, klient, kund, du, din, era”.

 

Adress:

Music Group Denmark A/S

Norddigesvej 4

DK-8240 Risskov

Danmark

 

info@soundstorexl.se

Tel. +46 8 446 835 29

 

Privat företag

Org. nummer: 502081-2631

 

VAT: DK-33777175

Etableringsår: 2011

Leverans

Leveranskostnaderna beror på storlek och vikt på beställningen, liksom adress och land som produkterna skickas till. Besök vårt Informationscenter för en uppdaterad landspecifik prislista. Vi reserverar oss rätten att debitera den aktuella fraktkostnaden i händelse av att leveransen överskrider budfirmans standardstorlek och viktbegränsningar. Vi informerar kunden om detta innan beställningen är slutförd.

 

Du har möjlighet att ange en alternativ leveransadress, t.ex. din arbetsplats, när du gör en beställning.


Paketets avsändare blir vår logistikpartner Online Distribution.

 

Observera:
När du beställer varor för privat leverans kan beställningen levereras av en eller flera budfirmor på grund av att våra leverantörer använder olika fraktföretag. Paketen hanteras i enlighet med företagets transportmetod.
Du hittar en lista över våra budfirmor i vårt Informationscenter. Om du vill veta vem som levererar din beställning kan du i de flesta fall hitta informationen i Ditt konto. Om detta inte syns, kontakta gärna oss så hjälper vi dig.

 

Betalning

I vår webbshop kan du använda följande betalsätt:

 

Kreditkort

MasterCard

MasterCard Debit

Maestro

Visa

Visa Electron

 

Beloppet dras inte förrän vi skickar din beställning från webbshopen och vi kan inte dra en större summa än den du godkänt vid tiden för köpet.

Klarna

Faktura: Betala om 14 dagar

Delbetalning: Konto - delbetala i din egen takt

 

Banköverföring
Överför beställningens totalbelopp (inklusive fraktavgift) till vår bank Swedbank AB:

Bankgiro konto: 5693-9291

Vi debiterar inga avgifter.

Presentkort

Observera att du endast kan använda ett presentkort per beställning.

 

När vi tagit emot din betalning skickar vi din beställning direkt, om beställningen är lagd på en vardag innan kl. 15.00. 

 

Priser

Vi reserverar oss rätten att annullera en beställning på grund av felaktig prissättning i vår webbshop (detta kan uppstå på grund av automatiskt beräknade priser). Den automatiskt genererade bekräftelsen som du får när du gör din beställning, är därmed en kopia på din kundvagn online – och inte vår slutliga orderbekräftelse.

 

Du har möjlighet att se dina tidigare beställningar i vår webbshop (med start från när du skapade en inloggning hos oss). Efter att du loggat in kan du skriva ut dina fakturor etc.

 

Observera att både danska och utländska privatkunder debiteras moms enligt dansk skattelagstiftning.

 

Regler och villkor för rabattkoder och presentkort

Om inget annat anges, gäller följande villkor för användning av rabattkoder när du gör en ordinarie beställning (gäller ej för individuellt anpassade erbjudanden).

 

1. En rabattkod kan endast användas en gång per kund per dag.

2. Du kan inte använda fler än en rabattkoder per beställning.

 

Ett presentkort betraktas som en insättning/deposition, ej som ett produktköp. Ett presentkort kan inte användas som betalning för ett nytt.

 

Returrätt/Avbeställning

När du handlar hos oss har du 30 dagars ångerrätt. Denna upphör 30 dagar efter att du:

 

  1. Fått din vara.
  2. Fått den senaste varan i en beställning bestående av flera produkter som levereras individuellt.
  3. Fått den sista delen av en beställning som består av flera leveranser. 

 

När du returnerar en produkt till oss laddar du ner vårt returformulär, fyller i det och bifogar det i paketet.

 

Observera att visst gods inte kan returneras som normal frakt på grund av storleken (detta gäller normalt gods över 30 kg eller 2 meter i längd).

 

Du kan inte avbeställa genom att helt enkelt vägra att ta emot varorna, utan att du specifikt informerat oss om detta.

 

Produkter som inte ingår i returrätt/avbeställning 

Vi godkänner inte retur av demoex och gods som tillverkats eller beställt specifikt för dig (t.ex. varor som ändrats enligt dina instruktioner eller produkter som är specialtillverkade). Dessutom accepterar vi inte retur av vissa produktkategorier, vilka är omöjliga att avgöra användningen av: Software, pickuper, pickupnålar, glödlampor, vätskor, färg etc.

 

Retur och Ångerrätt

Använd den här returadressen:
 

Music Group Denmark A/S

c/o Online Distribution

Norddigesvej 4, Gate 6

DK-8240 Risskov

DENMARK

 

Observera att det inte är möjligt att skicka gods till oss via postförskott.

 

Vi godkänner endast produkter som returneras i originalförpackning och endast om den inkluderade mjukvaran ej aktiverats. Detta innebär att när vi emottagit de returnerade produkterna måste de alltid vara i samma skick som när vi levererade dem. Därför ber vi dig se till att de är ordentligt förpackade. Då du ansvarar för godset fram till att vi tagit emot det, uppmanar vi dig att spara spårnumret som du får av budföretaget.

 

Bifoga en kopia på orderbekräftelsen eller annan dokumentation för ditt köp när du returnerar varan till oss. 

 

Observera att du ansvarar för fraktkostnaderna när du returnerar en produkt till oss.

Om ångerrätten används återbetalar vi köpeskillingen plus fraktkostnader (om du hade några sådana när godset skickades till dig) så snart som möjligt (och ej senare än 30 dagar från dagen vi mottog informationen om ditt beslut att annullera din beställning).

 

Observera följande gällande returnerat gods:

Observera att vi alltid kontrollerar returnerade varor, och du kan förlora din betalning helt eller delvis. Detta inträffar om en produkt har skadats, eller om dess värde reducerats. Detta kan bland annat bero på något av följande:

 

  • du har använt produkten.
  • den har skadats under tiden du haft den i din ägo.
  • du har hanterat produkten på annat sätt än den var avsedd för.
  • du har inte följt restriktionerna gällande avbeställningsrätten på grund av produktförsegling.
  • du har aktiverat mjukvaran, licenser etc.
  • förpackningen, som även betraktas som en del av produkten, är skadad eller att man kan se att den öppnats eller manipulerats.
  • du har redan uttryckligen begärt och godkänt en specifik nödreparation eller underhållsåtgärd.
  • du har emottagit en produkt som kan anses sjunka i värde eller bli omodern på kort tid.

 

Återbetalning:

Vi gör återbetalningen med samma betalsätt du använde för den ursprungliga transaktionen, om inget annat överenskommits. Om du betalade med kreditkort för vi pengarna tillbaka till samma kort.

Vi kan hålla inne med betalningen tills vi fått den returnerade varan från dig (om du inte lämnat dokumentation för retur). Vi betalar tillbaka beloppet du betalat för varan så snart som möjligt (och ej senare än 30 dagar från dagen du vi emottog information om ditt beslut att annullera din beställning).

 

Läs mer om avbeställningar som betalats med MasterCard och Visa Card.

 

Om produkten är defekt (reklamationsrätt)

När du handlar i vår webbshop omfattas du av Svensk lag, som erbjuder ett starkt konsumentskydd. Du har 12 månaders garanti och 12 månaders reklamationsrätt, vilket ger dig möjlighet att reklamera fel eller försummelser som fanns när varan såldes.

 

Vi tillhandahåller inte support eller erbjuder garanti på gratisprogramvara (t.ex. en prov- eller begränsad utgåva). Tillverkaren tillhandahåller support för mjukvaran.

 

Ett krav är att reklamationen är berättigad och att defekten inte uppstått som ett resultat av felaktig användning av produkten eller annan skadlig påverkan.

Besök gärna vårt Informationscenter för svar på vanliga frågor gällande detta.

Du är även välkommen att kontakta oss. Beroende på specifik situation kan vi berätta hos vem bevisbördan ligger, om godset kan repareras eller bytas ut, eller om en rabatt kan vara ett alternativ.

 

Reparation

Om ett fel uppstår på en produkt inom garantiperioden (12 månaders garanti från inköpsdatum + 12 månaders reklamationsrätt), vänligen kontakta oss med en detaljerad beskrivning av ditt ärende. Sedan kan vi ordna med detaljer kring reparation innan du skickar produkten.

Inskickandet av produkten för reparation består av följande steg:

 

  1. Fyll i vårt RMA-formulär online (reparationsformulär)
  2. Skicka det till oss
  3. Vänta på vårt svar gällande reparation
  4. Skicka produkten enligt våra instruktioner. (Vi kan be dig skicka produkten direkt till tillverkaren för att förkorta hanteringstiden.)
  5. ​ När du skickar paketet MÅSTE du bifoga:
  • Ett utskrivet reparationsformulär (när du fyllt i formuläret får du automatiskt en kopia till din mejladress).
  • En adress dit vi skickar tillbaka produkten efter reparation
  • En lista på utrustning som medföljer i paketet, t.ex. elkablage
  • En kopia på den ursprungliga fakturan (den hittar du på ditt kundkonto)


Vi återkommer sedan till dig så snart som möjligt.

 

Reparationsvillkor

  1. Produkten måste vara ordentligt förpackad när den skickas, helst i originalförpackningen.
  2. Om något fel inte kan konstateras, eller om felet orsakats av en annan produkt, kommer en felsökningsavgift på €55 inklusive moms faktureras. Beloppet måste betalas innan produkten kan skickas tillbaka till dig. 
  3. Observera att du ansvarar för fraktkostnaden när du skickar produkten till reparation. Vi betalar tillbaka kostnaden till dig efter reparation (endast för privatkunder och enbart om reparationen tacks av garantin eller reklamationsrätten).

 

Cookie- och sekretesspolicy – insamling och användning av personuppgifter

 

Introduktion

När du besöker vår webbplats samlas det in uppgifter om dig som används för att anpassa och förbättra vårt innehåll och för att öka värdet på de annonser som visas på sidan. Om du inte vill att det samlas in uppgifter bör du radera dina cookies och undvika vidare användning av webbplatsen. Här nedan redovisar vi vilken information som samlas in, dess syfte och vilka tredjeparter som har tillgång till dem.  

 

Cookies

Webbplatsen använder ”cookies”, som är textfiler som sparas på din dator, mobil eller liknande med syfte att känna igen den, komma ihåg inställningar, samla in statistik och målinrikta annonser. Cookies kan inte innehålla skadlig kod som t.ex. virus.

Det är möjligt att radera eller blockera cookies.

Om du raderar eller blockerar cookies kommer annonser bli mindre relevanta för dig och visas mer frekvent. Du kan dessutom riskera att webbplatsen inte fungerar optimalt, samt att det finns innehåll du inte kan få tillgång till.

Webbplatsen kan innehålla cookies från tredje part: Google.com - FaceBook - Addwish.com

 

Behandling av personuppgifter – uppfyllande av kontrakt

I samband med ditt köp hos Music Group Denmark A/S har du fyllt i en mängd personuppgifter, här nedan särskilt

  • Ditt namn
  • Din adress
  • Din e-postadress
  • Ditt telefonnummer
  • Dina betalningsuppgifter

 

Dina personuppgifter behandlar vi i samband med expedieringen av ditt köp, då de behövs för att vi ska kunna uppfylla vår del av köpet (samt under en följande period av 5 år, så att du lättare kan handla hos oss en annan gång). Därefter kommer uppgifterna att raderas.

Om du har beställt leverans kommer uppgifterna om ditt namn, din adress, telefonnummer och e-postadress lämnas till vår fraktfirma, pt. GLS - Schenker - Post Nord - Bring - Danske Fragtmænd - UPS - DHL - Dachser, för leverans av dina inköp.

 

Behandling av personuppgifter – samtycke

Om du har satt ett kryss i rutan ”ja, jag ger mitt samtycke till att ni kan kontakta mig via e-post med nyhetsbrev eller erbjudanden", behandlar vi din e-postadress och uppgifterna om dina köp hos oss, tills det inte längre är relevant. Det innebär i praktiken, tills du gör oss uppmärksamma på att du inte längre önskar få e-post från oss.

Du kan alltid ta tillbaka ditt samtycke. Detta gör du antingen via länken längst ner i e-postmeddelandena eller genom att kontakta oss på info@soundstorexl.se och informera om att du inte längre önskar få våra nyhetsbrev och erbjudanden.

 

Datasäkerhet

Oavsett om vi behandlar dina personuppgifter med syftet att uppfylla ett kontrakt eller på basis av ditt samtycke, hanterar vi alltid dina uppgifter säkert och förtroligt i överensstämmelse med gällande lagstiftning, nedan persondatalagen och dataskyddslagen.

Dina uppgifter kommer endast användas till det syfte de insamlas för, och kommer raderas när detta syfte är uppfyllt eller inte längre är relevant.

Vi använder tredje part för behandling av dina betalningsuppgifter (E-pay - Nets - Clearhaus) och för hantering av dina köp (Smartweb, E-Conomic). Vi har ingått databehandlingsavtal med dessa databehandlare, vilket är vår garanti att de upprätthåller gällande regler vad gäller skydd av dina personuppgifter.

 

Upplysning, invändning, ändring, dataportabilitet och radering

Du kan alltid kontakta oss för att få reda på vilka personuppgifter vi har om dig. Detta sker till:

Music Group Denmark A/S
Norddigesvej 4
DK-8240  Risskov


Tel.: 0045 70 27 30 41
E-post: info@soundstorexl.se

Org. nummer: 502081-2631

 

Om det finns fel i våra uppgifter kan du alltid be att få dem korrigerade, så att vi har de riktiga, liksom du har rätt att få uppgifterna levererade i ett allmänt format (dataportabilitet). Har du önskemål om ändring eller dataportabilitet är du även välkommen att skriva till oss på ovannämnda e-postadress.

Om du inte längre vill att vi ska hantera dina personuppgifter, eller att vi ska begränsa behandlingen av dem, kan du också vända dig till oss angående detta till ovannämnda e-postadress.

Dina uppgifter (undantaget din e-postadress, om du gett ditt samtycke till behandling av den med hänsyn till mottagande av erbjudanden) kommer att raderas 6 månader efter att du mottagit din vara.

Om du vill ta tillbaka ditt samtycke till behandling av din e-postadress (så att vi kan skicka våra nyhetsbrev och relevanta erbjudanden till dig), kan detta alltid göras genom att du klickar på en länk i nyhetsbrevet.

Om du har invändningar emot hur Music Group Denmark hanterar dina personuppgifter, görs detta till Datatilsynet, på adressen Borgergade 28,5., 1300 København, telefon 33 19 32 00 e-post: dt@datatilsynet.dk.

 

Utgivare

Webbplatsen ägs och publiceras av:

Music Group Denmark A/S

CVR-nr. 33777175
Norddigesvej 4
DK-8240  Risskov
Tel.: +45 70 27 30 41
E-post: info@soundstorexl.se

Org. nummer: 502081-2631

 

Reklamationer

Om du vill reklamera ditt köp, vänligen kontakta vår kundtjänst på info@soundstorexl.se eller telefon +46 8 446 835 29

Har du stadig brug for hjælp?

Hvis du ikke har fundet svar på dit spørgsmål i vores FAQ, er du velkommen til at sende os en besked. Vi svarer i løbet af 24 timer på hverdag.